Mei short news xx

Heeeeeyyy iedereen allemaal
Br en zr.. Alles bla bla hhaha

Zoals jullie allemaal weten ben ik een mega slechte blog schrijver hahahah.
Maar goed even waar ik ben en hoe het gaat enz...

Het gaat helemaal goed. Best live ever nog steeds haha ik ben inmiddels in south Africa. Heb het heel erg naar me zin.
Ben bij een familie ondersteunen 65+
En ze zorgen super goed voor me. Hun dochter karin dient op bethel. Ik heb vorige jaar November me formulier ingevuld. En niet echt super veel gehoord. Vaag allemaalhahahhaha
Dus ik kom dinsdag ochtend me zelf voorstellen op bethel super zenuwachtig. En de broeder ging de aanmoediging formulier opzoeken
En gevonden... Hij zegt top.. Kan je je om gaan kleden. Ik zeg ja... Top je kan meteen op de bouw beginnen. Geweldig. En full time. Ik heb net de wachttoren studie studeren met hele bethel familie gehad. Was overweldigend geweldig. Ik kan niet geloven hoe grote zegen het is dat ik hier mag zijn. Echt te leuk en mooi. Ondertussen ben ik opgelijd tot loodgieter. Echt super leuk.. En nu leer ik het 2 andere zusters. Hahah we werken aan een project met mobile huizen. Ze moeten helemaal leeg en uitelkaar gehaald worden. Want Congo bethel is grote brand geweest. Dus alle mobile huizen worden naar hun toe gestuurd. Want nu hebben behoorlijk wat br en zr geen huis meer in Congo.
Ik ben zoveel verschillende br en zr tegen gekomen van over de hele wereld. Ook aantal Nederlandse. Erg leuk ook.
Bethel is mega mega mega mega groot. Niet normaal. Ik fiets er gewoon rond ook. Om spullen te halen. Want lopen kan ook alleen is gewoon zo groot. Ik denk te vergelijken met een klein dorpje.
Echt toff hier...

Van de week ff langer verhaaltje.
Want ik heb ook trein getuigenis gedaan dat is bruut.

Ik moet nu slapen want me wekker gaat om 4;30 geen grapje
5 uur word ik opgehaald.

Xx hou van jullie allemaal

1. Mireille:
    16 mei 2016
    Hahaha! Super leuk Joyce, en hard werken! Echt een mooie ervaring en voorrecht ja. Looking forward!! <3 <3 Dikke kus
  2. Suzan:
    16 mei 2016
    Jaaaa hoor!! Helemaal te gek dit! Lekker fulltime bikkelen op de bouw! Ik ben gewoon helemaal te blij voor jou. En zoo benieuwd naar je 'brute' treinervaring! Gezellig whatsapp bellen wordt m dus niet komende weken je bent veel te druk. Alleen maar goed! Pls make yourself usefull! Love you
  3. Barbara Viragh:
    16 mei 2016
    Wat een voorrecht om daar te kunnen zijn, en wat zul je aangemoedigd worden van het onderwijs maar ook van de omgang met de br en zr, ben echt blij voor je ! Grote knuffel, liefs Barbara
  4. Karin Sijtsma:
    16 mei 2016
    Gaaf Joyce, dus als we een loodgieter nodig hebben kunnen we in het vervolg jou bellen als je terug bent. Nog heel veel plezier en succes met loodgieteren en alle andere leuke dingen. Veel liefs en groetjes, Karin Sijtsma
  5. Darinka Moolhuizen:
    17 mei 2016
    Super Joyce lekker aan het genieten van THE best life ever. Wij genieten mee. Het "bruut" wachten we dan nog wel ff op. Zal wel 6 weken duren . Heel veel plezier op Bethel XXX
  6. Joycieeeeeeee:
    17 mei 2016
    Te gekkkkkkk cant wait!!!!!! Lekker genieten, wat een grote zegen!!!
    Tot snel!!!
    Liefs, Joyce
  7. Chantal:
    19 mei 2016
    Klinkt al helemaal super leuk!! Geniet ervan, werk hard, geniet, maak veel foto's, geniet, heb lol, geniet... kortom: Dit is een fantastische ervaring waar je van moet genieten! Ha ha... Ben blij voor je, meid. xxx